Üzleti feltételek (ÁSZF)
Üzleti feltételek
A WWW.VULPIROKA.HU INTERNETES ÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJE
Vulpi s. r. o.
Rínok 81/32
Lokca 02951
Szlovákia
Cégjegyzékszám: 54044171
Adószám: 2121554391
Adószámlaszám: SK2121554391
A Žilina-i Kerületi Bíróság Cégbíróságának nyilvántartása, részleg: Sro, bejegyzés száma: 77940/L
ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
Ezek az Üzleti Feltételek (a továbbiakban: UF) szabályozzák a vevő és az eladó közötti kapcsolatot a Vulpi s. r. o. és üzleti partnerei közötti áruk értékesítésének területén. A vevő az objednávky (megrendelés) elküldésével megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel, amelyek szerves részét képezik a reklamációs szabályzat, az adatvédelmi feltételek, és hogy egyetért velük. A vevő a megrendelés végrehajtása előtt kellőképpen figyelmeztetésben részesül ezekre az üzleti feltételekre, és lehetősége van megismerkedni velük.
Felügyeleti szerv: Az Žilina-i régió SOI Felügyeleti Hivatala, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, Ellenőrzési osztály.
1) A WWW.VULPIROKA.HU E-SHOP-BAN TÖRTÉNŐ REGISZTRÁCIÓ
Az üzemeltető kijelenti, hogy a regisztrációs adatok kizárólag az e-shopban történő vásárláshoz szükséges azonosítás céljára szolgálnak, és nem lesznek harmadik feleknek átadva vagy más módon felhasználva.
Megrendeléseket regisztráció nélkül is lehet leadni.
2) MEGRENDELÉS ELFOGADÁSA ÉS FELDOLGOZÁSA, VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS
A vevő megrendelése a vásárlási szerződés javaslata, és maga a vásárlási szerződés az eladó általi kötelező egyetértésének (automatikus megrendelés-visszaigazolás) kézbesítésével jön létre. Ettől a pillanattól kezdve a vevő és az eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek keletkeznek.
A vásárlási szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel, beleértve a reklamációs feltételeket és az adatvédelmi feltételeket. A vevő a megrendelés végrehajtásával kellőképpen figyelmeztetésben részesül ezekre az üzleti feltételekre, a reklamációs szabályzatra és az adatvédelmi feltételekre, és lehetősége van megismerkedni velük.
A vásárlási szerződés megkötése után az eladó kötelezettsége a szerződés szerinti áru szállítása a megállapodott helyre és feltételek mellett, a vevő kötelezettsége pedig a fizetés.
Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak egy része törlésére a vásárlási szerződés megkötése előtt az alábbi esetekben:
- az áru már nem gyártott vagy szállított, vagy az áru szállítási ára jelentősen megváltozott,
- a raktáron lévő áru sérült vagy más módon értékét vesztette, ezért nem küldhető a vevőnek,
- a megrendelésben nem szerepelt a vevő vezetékneve és keresztneve,
- az áru ára indokolatlanul alacsony volt technikai hiba miatt,
- az eladó nem fogadja el a megrendeléseket (erről tájékoztatja az ügyfeleket a weboldalon) szabadság, tevékenység felfüggesztése vagy más ok miatt történő tétlenség miatt.
- Ha ezek a helyzetek előfordulnak, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vevővel a további eljárás megállapodása érdekében. Ha a vevő már kifizette a vételár egy részét vagy teljes összegét, ez az összeg visszatérítésre kerül a számlájára, és a vásárlási szerződés nem jön létre.
A szállítási határidő a vevő kötelező megrendelésének eladóhoz történő kézbesítését követő napon kezdődik. Az ezen üzlet által elfogadott összes megrendelés kötelező érvényű. Minden termék részletes adatai között szerepel a raktáron lévő termék várható szállítási határideje. Minden tételnél látható, hogy a termék raktáron van-e vagy sem. Ha a termék nincs raktáron, vagy a beszállító raktárában sincs, az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vevőt a szállítás következő időpontjáról. A raktáron lévő termékek az megrendelés kézhezvételét követő öt munkanapon belül (átutalás esetén az eladó számlájára történő fizetés kézhezvételétől számítva) kerülnek kiszállításra..
MEGRENDELÉS TÖRLÉSE
A megrendelés törlését kizárólag az info@vulpiroka.hu címre küldött e-mailben fogadják el. A megrendelés törlésekor meg kell adni a nevet, e-mailt, telefonszámot és a megrendelés számát.
Célszerű a megrendelés vagy annak egy részének törlése a kiszállítás előtt (erről mindig automatikusan küldött e-mail tájékoztat).
A megrendelés átvételének elmulasztása a vevő és az eladó közötti adásvételi jogviszony, valamint a vevő és az eladó jogait és kötelezettségeit nem szünteti meg. Ha a kézhez nem vett megrendelés visszakerül az eladó címére, az eladó tájékoztatja a vevőt erről, és javaslatot tesz a megrendelés további intézésére. Ha a vevő nem ért egyet az eljárással, vagy a felszólításra 3 munkanapon belül nem reagál, az eladónak jogában áll törölni a megrendelést.
Abban az esetben, ha a vásárló indoklás nélkül nem veszi át a megrendelést, az eladó fenntartja a jogot, hogy a vásárló jövőbeni megrendeléseit csak előre történő kifizetés után teljesítse.
Az elkészült, megerősített, kiszállított és kifizetett megrendeléshez kapcsolódó adóigazolás a számla. A számla elektronikus formában, PDF formátumban kerül elküldésre a vásárló által a megrendelésben megadott e-mail címre, a termék kiszállításának pillanatában. A vásárláskor a szerződési feltételek elfogadásával a vevő hozzájárul az elektronikus formában történő számla kézbesítéséhez.
Abban az esetben, ha a termék nem érhető el, az eladó fenntartja a jogot a megrendelés törlésére. A vásárlótól befogadott összes fizetés a megrendelés törlése esetén az eladó által a vásárlónak 7 munkanapon belül kerül visszatérítésre, ugyanazon módon, ahogyan a vásárlótól fogadták.
3) KÖZLEKEDÉSI MÓDOK KÖZÖSSÉGI SZÁLLÍTÓKKAL:
AZ SZLOVÁK POSTA ÉS DPD ÁLTAL KISZÁLLÍTOTT ÁRU
Az áru általában a DPD futárszolgálat által kerül kiszállításra, kivételes esetekben a Szlovák Posta futárszolgálatával.
A postaköltség, ha másképp nincs feltüntetve, 1900 ft a DPD futárszolgálat által szállított áru esetén (szabványos kézbesítés 2 munkanapon belül).
A szállítási költség a szállítási mód kiválasztása után azonnal megjelenik. A csomag reklamációja, amennyiben a csomagolás nyilvánvalóan sérült, lehetséges a reklamációs űrlap kitöltésével a kézbesítővel közvetlenül az áru átvételekor. A szállítás során keletkezett károkért az eladó nem vállal felelősséget. Ha a csomagolás nyilvánvalóan sérült, soha ne vegye át az árut.
Az eladó csak azokért a hibákért felel, amelyek az áru átadása során keletkeztek a veszély átadásakor az eladótól a vevőnek, vagyis amikor a vevő átveszi az árut a fuvarozótól.
ÁRU KISZÁLLÍTÁSA PACKETA SEGÍTSÉGÉVEL
Ha a Packeta/Zásielkovňa általi áruszállítást választja, kiválaszthatja a Packeta/Zásielkovňa fiókot, ahová az áru kiszállításra kerül. Az árut az adott fiók nyitvatartási idejében veheti át. Az áru nem kerül kiszállításra az Ön címére. Az áru átvételéhez szükséges jelszót SMS-ben vagy e-mailben kapja meg. A Packeta/Zásielkovňa általi kézbesítés díja 1500 ft, ha másképp nincs feltüntetve.
A csomag reklamációja, amennyiben a csomagolás nyilvánvalóan sérült, lehetséges a reklamációs űrlap kitöltésével a kiadási helyen. A szállítás során keletkezett károkért az eladó nem vállal felelősséget. Ha a csomagolás nyilvánvalóan sérült, soha ne vegye át az árut.
Az áru feladásáról a vásárlót e-mailben tájékoztatják. Amennyiben az árut a fent említetten eltérő fuvarozóval küldik el, a szállítási költség és a kézbesítési feltételek változatlanok maradnak.
A raktáron lévő árut 4 munkanapon belül kiszállítjuk. A szokásos szállítási idő 2 munkanap.
4) GARANCIA
Az adóügyi bizonylat az áruhoz a feladás napján elektronikus formában kerül elküldésre a vevő e-mail címére. A garanciaidő a vevő általi áru átvételétől kezdődik. A fogyasztók számára a garanciaidő általában 24 hónap, hacsak másként nincs megjelölve. Az IČO (cégazonosító szám) vásárlásakor a garanciaidő 12 hónap, hacsak másként nincs megjelölve. A garancialevélként szolgáló számla elektronikus formában kerül elküldésre az ügyfél számára. A vásárló az általános szerződési feltételek elfogadásával egyetért az elektronikus formában történő számla küldésével.
5) SZERZŐDÉSSEL ELLÉTÉS - ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Ha a vevő által átvett dolog nem felel meg a szerződésnek (továbbiakban "ellentmondás a szerződésnek"), a vevőnek joga van követelni, hogy az eladó térítésmentesen és haladéktalanul hozza a dolgot a szerződésnek megfelelő állapotba, a vevő kérésére a dolog cseréjével vagy javításával; ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő igényelheti a dolog árából arányos árengedményt vagy a szerződéstől való elállást. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott a szerződéssel ellentétes állapotról, vagy ha a szerződéssel ellentétes állapotot maga okozta.
6) FOGYASZTÓI JOG A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSRA
Ha a szerződés távközlési eszközök segítségével (az internetes boltban) jön létre, a fogyasztó jogosult a szerződéstől való elállásra, indoklás nélkül, a távolról kötött szerződéstől vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződéstől 14 napon belül az áru átvételét követő naptól kezdődően, az áruk értékesítésére vonatkozó szerződések esetében. Az áru átvételének pillanatától tekintjük a fogyasztó által átvett árut, amikor a fogyasztó vagy általa kijelölt harmadik személy, kivéve a szállítót, átveszi az összes megrendelt áru részét, vagy ha a fogyasztó által egy rendelésben megrendelt áruk külön szállításra kerülnek, az utolsó szállított áru átvételének pillanatától, ha az áru több darabból vagy részből áll, az utolsó darab vagy rész átvételének pillanatától, ha az árut meghatározott időszak alatt ismételt szállításra kerül, az első szállított áru átvételének pillanatától.
Az elállási jog a fogyasztót, a vásárlót illeti meg, aki az árut az eladótól vásárlással szerzi meg. Az áru továbbadásával, továbbértékesítésével vagy ajándékozásával ez a jog nem száll át az új árutulajdonosra.
Ilyen esetben a fogyasztónak fel kell vennie a kapcsolatot az eladóval, és írásban jeleznie kell, hogy eláll a szerződéstől, megadva a rendelés számát, a vásárlás dátumát és a visszatérítendő összeg bankszámlaszámát. Az elállási határidőt megtartottnak tekintjük, ha az elállást jelző közleményt legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján küldték el az eladónak. Az elálláshoz szükséges teljes mértékben kitölteni a elállási nyomtatványt és azt írott formában együtt visszaküldeni a termékkel és a számlával, vagy e-mailben elküldeni a info@vulpiroka.hu címre. A fogyasztónak legkésőbb 14 napon belül a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számítva vissza kell küldenie az árut az eladónak. Legkésőbb 14 napon belül az elállást jelző közlemény kézhezvételétől számítva az eladó köteles visszatéríteni a fogyasztónak azokat a fizetéseket, amelyek az elállás tárgyát képező vásárlási szerződés alapján történtek.
A fogyasztó nem élhet elállási joggal az alábbi szerződések esetén:
- szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződések esetén, ha azok teljesítését az ő hozzájárulásával kezdték meg a 14 napos határidő lejárta előtt,
- olyan áruk szállítására vonatkozó szerződések esetén, amelyeket a vásárló kérésére vagy személyre szabottan alakítottak ki, valamint olyan árukra, amelyek gyorsan romlanak, kopnak vagy elavulnak, egyedi igényeknek megfelelően készült áruk esetén,
- egészségvédelmi vagy higiéniai okokból védőcsomagolásban zárt higiéniai termékek esetén, amelyeket nem lehet visszaküldeni az egészségvédelem vagy higiénia miatt, és amelyek védőcsomagolása (a csomag zárszerkezete) a kézbesítés után megsérült (emberi testtel érintkező termékek, például orrszívók, cumik, rágókák, fogkefék stb.).
A szerződéstől való elállás jogi rendelkezését nem lehet úgy értelmezni, mint ingyenes termékkölcsönzési lehetőség. Ha a fogyasztó a teljesítéstől számított 14 napon belül él a szerződéstől való elállás jogával, köteles a szerződés alapján megszerzett minden dolgot visszaadni a szállítónak. Ha ez már nem lehetséges (például a köztes időszakban a termék tönkrement vagy felhasználásra került), a fogyasztótól pénzbeli kártérítést követelhetnek, amelynek értéke megfelel a vissza nem adható dolog értékének. Ha a visszaküldött termék csak részben sérült, az eladó jogosult kártérítési igényt érvényesíteni a fogyasztóval szemben, és követelheti a termék károsodásáért való kártérítést. A fogyasztó ezen üzleti feltételeknek megfelelően kötelezi magát arra, hogy kifizeti azt az összeget, amely megfelel a sérült, értékcsökkent vagy felhasznált termék eredeti állapotba történő helyreállítására fordított költségnek.
A TrueLife gyártó termékeinek (videós babaőrök) vásárlási szerződéstől való elállása esetén szükséges a terméket az eredeti, sértetlen csomagolásban visszaküldeni, a termék azonosító kódja miatt, amely a csomagoláson található, és a termék jellegéből adódóan, amely fokozott óvatosságot igényel a szállítás során.
A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE ÉS A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS SORÁN TEENDŐK:
- töltsd ki teljesen a szerződéstől való elállás nyomtatványát írott formában,
- a visszaküldendő terméket gondosan csomagold be, és a szerződéstől való elállási nyomtatványt, valamint a számlát írott formában küldd el az alábbi címre,
- javasoljuk, hogy a terméket ajánlott küldeményként küldd el, hogy legyen bizonylatod az elküldésről és az átvételről,
- a termék visszaküldésének címe: Vulpi, s. r. o., Rínok 81/32, 02951 Lokca, Szlovakia +421 907 649 471, info@vulpiroka.hu
HOGYAN KÉSZÍTSD EL ÉS KÜLDJED EL A CSOMAGOT?
A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt) és olyan állapotban, amelyben azt a kézbesítéskor átvetted. A termékhez csatold a vásárlási bizonylatot (ha papír formában került kézbesítésre), valamint a kitöltött és aláírt szerződéstől való elállási nyomtatványt. Kérlek, mindig használj csomagolópapírt vagy kartont, hogy a szállítás során ne ragadjanak össze, ne íródjanak fel vagy más módon ne értékelődjenek le az eredeti csomagolások. Ne küldd utánvétellel a terméket. Az utánvétellel küldött terméket nem veszik át. Javasoljuk, hogy biztosítsd a terméket. A vételár a bankszámládra (ne felejtsd el megadni) kerül visszautalásra a törvényben előírt 14 napos határidőn belül.
7) KISZÁLLÍTÁS ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Egyes küldemények több csomagra oszthatók fel. Ilyenkor a postaköltség változatlan marad. A szállítási határidő a következő napon kezdődik az eladónak kézbesített vevő kötelező megrendelése után. Az összes küldeményt követik a kézbesítésig, hogy megelőzzék a kézbesítéssel kapcsolatos problémákat.
A szállítási határidő a vevő kötelező megrendelésének eladóhoz történő kézbesítése utáni napon kezdődik. Az ebben az üzletben elfogadott összes megrendelés kötelező érvényű. Javasoljuk, hogy a megrendelést a szállítás előtt törölje. A vásárló automatikusan e-mailben értesül a megrendelés elfogadásáról. Minden termék részleteiben és a megrendelés visszaigazolásában szerepel a nem raktáron lévő áru várható szállítási határideje. Minden tételnél látható, hogy a termék raktáron van-e vagy sem. Ha a termék nincs raktáron, vagy az ellátónál sincs készleten, az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót a további szállítási időpontról. A raktáron lévő áru a megrendelés kézhezvételétől számított öt munkanapon belül szállításra kerül (a szállítási idő a megrendelés kézhezvételét követő munkanaptól számítódik).
A vásárlónak kötelessége azonnal és indokolatlan késedelem nélkül ellenőrizni a kézbesített áru hibátlan állapotát és a megrendelés teljességét. A sérült áru vagy a hiányos megrendelés reklamálása 72 órán belül lehetséges az áru átvétele után.
8) A VÉTELÁR KIFIZETÉSÉNEK MÓDJAI
Az összes fizetési mód kiválasztható a szállítás kiválasztása előtt a megrendelési folyamat során.
Előre történő fizetés banki átutalással - ezt a lehetőséget választva egy tájékoztató e-mailt kap az átutaláshoz szükséges adatokkal (számlaszám, variábilis szimbólum). Az áru akkor kerül kiszállításra, ha a fizetés beérkezik a bankszámlára.
Előre történő fizetés online bankkártyával - a terméket gyorsan kifizetheti hitel- vagy betéti bankkártyájával.
Utánvét - a megrendelt árut postán küldjük el Önnek, és átvételkor ezt az árut készpénzben kell kifizetnie. Az utánvétes fizetés díja 600 ft.
40000 ft feletti megrendelések ingyenes szállítással kerülnek kiszállításra (futárszolgálat és Csomagküldő/Packety útján is). Ha a megrendelés értéke a fenti 40000 ft alá csökken (megrendelés részének törlése, megrendelés egy részére vonatkozó vásárlási szerződéstől való elállás esetén), nem keletkezik jog ingyenes áru kiszállítására, és a szállítási módtól függően szabványos postaköltség kerül felszámolásra. Ha a megrendelés egy részének visszaküldése miatt a megrendelés értéke 40000 ft alá csökken, a postaköltség utólag is felszámolható.
Bankkártyás fizetés és a fizetési átjáró üzemeltetője
- a bankkártyás fizetésért felelős fizetési átjáró üzemeltetője a Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, amelynek engedélyszáma H-EN-I-1064/2013.
- az "Online bankkártyás fizetés" lehetőség kiválasztása után a vásárló átirányításra kerül a ComGate fizetési átjáróra. A sikeres fizetéshez szükséges megadni a bankkártya számát, az érvényességi időt és a CVV/CVC kódot. Többlépcsős hitelesítés esetén a vásárlónak még egy SMS-ben vagy a bankjának mobilalkalmazásában kapott kóddal kell megerősítenie a fizetést. A fizetés sikerességéről/sikertelenségéről a vásárlót állapotüzenet vagy e-mail útján tájékoztatják.
- A Barion fizetési átjáró számla pénztárca tulajdonosa a Vulpi s.r.o.
9) REKLAMÁCIÓK ÉS REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS
Abban az esetben, ha a tőlünk kapott áru sérült vagy nem működik, illetve elveszíti egyes funkcionális tulajdonságait, kövesse ezt a reklamációs eljárást.
Ha olyan hiba áll fenn, amely kijavítható, a vásárlónak joga van arra, hogy azt ingyenesen, időben és megfelelően kijavítsák. Az eladó köteles a hibát haladéktalanul kijavítani. A vásárló a hiba kijavítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a rész cseréjét, amennyiben ez nem okoz aránytalan költséget az eladó számára a termék árához vagy a hiba súlyosságához képest. Az eladó mindig cserélheti a hibás terméket hibátlanra, ha ez nem okoz jelentős nehézséget a vásárló számára.
Ha olyan hiba áll fenn, amely nem javítható és megakadályozza, hogy a terméket hibátlanul használni lehessen, a vásárlónak joga van a termék cseréjéhez vagy a szerződéstől való elálláshoz. Ugyanez a jog illeti meg a vásárlót abban az esetben is, ha a hiba ugyan kijavítható, de a hiba ismételt előfordulása miatt a javítás után, vagy a hibák nagy száma miatt a terméket nem lehet megfelelően használni. Ha más nem javítható hibákról van szó, a vásárlónak joga van az ár arányos csökkentésére.
A vásárlónak kötelessége azonnal értesíteni az eladót a termék hibájáról, amint az észlelhető. A reklamált és sérült terméket továbbra sem lehet használni. A garancia fenntartása érdekében nem elfogadható a termék hibájának önálló javítása és a hibás termékbe való beavatkozás.
A vásárlónak kötelessége ellenőrizni a csomagot annak átvételekor. Amennyiben a csomag szállítás közben megsérült, a vásárlónak kötelessége reklamálni a termék sérülését a futárnál. A Szlovák Posta esetén szükséges a termék eredeti csomagolása, amelyben a termék kézbesítésre került. A Szlovák Posta üzleti feltételei szerint a szállítás során keletkezett sérülés miatti reklamációt kizárólag a csomag címzettje nyújthatja be. A DPD futárnál történő reklamáció esetén szükséges a termék átvételekor közvetlenül káresemény jegyzőkönyvet felvenni a futárral. Az eladó csak azokért a hibákért felel, amelyek a terméken a kockázatátvitel időpontjában voltak, azaz a vásárló által a szállítótól történő átvételkor.
Átvételkor a fogyasztó kijelenti, hogy a terméket sérülésmentes csomagolásban, sértetlen védőpecsétekkel vagy eredeti ragasztószalaggal vette át. A termék átvétele után a csomagolásban keletkező bármilyen sérülésért a fogyasztó felel. A fogyasztó továbbá köteles a csomag kézbesítése után azonnal kicsomagolni a terméket és ellenőrizni, hogy az nem sérült-e mechanikailag vagy hiányos-e.
A jótállási idő a fogyasztók számára 24 hónap, és a vásárló által átvett termék hibáira vonatkozik (a Polgári Törvénykönyv § 619 és következő rendelkezései értelmében - Szlovakia). 12 hónapos jótállási időt biztosítanak azokra a termékekre, amelyek további értékesítés tárgyát képezik (használt termékek), valamint azon vásárlók számára, akik jogi személyek vagy vállalkozói tevékenységet folytató magánszemélyek érvényes adószámmal. A termékre vonatkozó jótállást és a termék reklamációs jogát az a vásárló élvezheti, aki a terméket az eladótól vásárolta. A tulajdonjog átszállítása, azaz a termék további értékesítése vagy ajándékozása esetén a jótállási és reklamációs jog nem száll át az új tulajdonosra.
A jótállási idő a vásárló általi áru átvételének napjától kezdődik.
A jótállás nem vonatkozik az áru normál elhasználódására a vásárló átvétele után, továbbá az áru szakszerűtlen kezelése vagy eredetileg nem erre a célra szánt felhasználása következtében fellépő elhasználódásra és hibákra.
Az eladó nem vállal felelősséget a termékek üzemeltetéséből, működési tulajdonságokból és a szakszerűtlen használatból eredő károkért, valamint a külső behatások és a hibás kezelés okozta károkért..
A hibás áru reklamációja esetén be kell nyújtani az áru vásárlásának bizonylatát (számla, pénztárgépi bizonylat) és egyéb iratokat, amennyiben az áru vásárlásakor kiadták őket.
A hibás áru és a dokumentumok benyújtása után megkezdődik a reklamációs eljárás, amelynek eredményéről a vásárlót írásban értesítik a reklamációs eljárás megkezdésétől számított 30 naptári napon belül.
Az e-kereskedelmi áru képtől eltérő kivitelezése (innováció vagy gyártóváltás miatt) a szállított áru azonos funkcionalitásának és használhatóságának megőrzése mellett nem ok a reklamációra.
A jelen reklamációs rendtartással nem szabályozott ügyeket a Polgári Törvénykönyv, a Kereskedelmi Törvénykönyv, illetve a vásárláskor megkötött adásvételi szerződés rendelkezéseinek megfelelően kezelik.
A reklamációs eljárás a reklamált áru számlával és teljesen kitöltött reklamációs jegyzőkönyvvel való kézbesítésekor kezdődik, amelyben leírják a termék hibáját. Amennyiben az áru, a reklamációs áru vagy a számla kézbesítése elmarad, a reklamációs eljárás nem kötelezően kezdődik meg.
A reklamációra jogosult termékeket azonnal át kell adni értékelésre a hiba észlelése után, tisztán és megfelelő dokumentumokkal, a hiba leírásával, esetleg a hiba helyének megjelölésével. Szükséges csatolni a Vulpiroka.hu - reklamációs jegyzőkönyv kitöltött nyomtatványát is.
A TrueLife gyártó termékeinek (videó babamonitorok) reklamációjához szükséges az eredeti, sérülésmentes csomagolásban küldeni a terméket az azonosító kód miatt, amely a csomagoláson található, valamint a termék jellegéből adódóan, amely fokozott óvatosságot igényel a szállítás során. Az eredeti csomagolás (vagy az azonosító kód) hiányában a reklamációk elutasíthatók.
HOGYAN KELL ELJÁRNI
Reklamáció esetén a reklamált árut a következő címre kell küldeni: Vulpi, s. r. o., Rínok 81/32, 02951 Lokca, Szlovakia, +421 907 649 471, info@vulpiroka.hu
A csomagnak teljesnek kell lennie (tartozékokkal és az összes dokumentációval), és abban az állapotban, ahogy a vevő az áru kézhezvételkor kapta. A termékhez mellékelni kell a vásárlásról szóló bizonylatot. A vevő köteles csomagolópapírt vagy kartont használni, hogy a szállítás során ne ragadjanak össze, ne legyenek felírva vagy egyéb módon értékvesztés ne következzen be az eredeti csomagolásokon. Az árut a szállítás során megfelelően be kell csomagolni, hogy ne sérüljön tovább. Utánvételes küldeményeket nem fogadunk el. Az ilyen csomagokat nem vesszük át. A termékhez csatolni kell az összes olyan iratot, amelyet a vevő a termékkel kapott, különösen a garancialevél. A reklamációhoz szükséges a vásárlásról szóló bizonylat - számla - is. A terméket higiéniai okokból csak megfelelően tisztán fogadjuk el reklamációra (abban az állapotban, ahogy azt a kézbesítéskor átvették). A reklamáció kezeléséről a vevőt e-mailben vagy szükség esetén SMS-ben értesítik a reklamáció kezelésére vonatkozó törvényi határidőn belül, 30 napon belül. A vevőt a csomag feladásáról és a kézbesítés időpontjáról is értesítik, ahogy azt a rendelés kézbesítésekor is tették.
10) ALTERNATÍV VITARENDEZÉS
A fogyasztónak joga van arra, hogy a fogyasztó azzal a kéréssel forduljon az eladóhoz (e-mailben az info@vulpi.sk címen), ha nem elégedett az eladó által végrehajtott reklamáció kezelésével, vagy ha úgy gondolja, hogy az eladó megsértette jogait. Ha az eladó elutasító választ ad erre a kérelemre, vagy nem válaszol rá 30 napon belül a kérelem elküldésétől számítva, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezési eljárás (továbbiakban AVRE) megindítására irányuló javaslatot benyújtani az alternatív vitarendezési szervezetekhez a 391/2015 Z.z. törvény értelmében. Az AVRE szervezetek a 391/2015 Z.z. törvény 3. §-ában említett hatóságok és jogosult jogi személyek. A fogyasztó benyújthatja a javaslatot a 391/2015 Z.z. törvény 12. §-ában meghatározott módon. Az AVRE szervezetek listája megtalálható a Szlovák Gazdasági Minisztérium honlapján: www.mhsr.sk.
A fogyasztó panaszt is benyújthat az alternatív vitarendezési platformon keresztül (RSO), amely online elérhető: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó – olyan természetes személy veheti igénybe, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem jár el vállalkozói tevékenysége, foglalkozása vagy hivatása keretében (nem jogi személy, aki az e-kereskedésen keresztül vásárol). Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti vitára vonatkozik, amely a fogyasztói szerződésből ered vagy a fogyasztói szerződéssel összefügg. Az alternatív vitarendezés csak távolsági szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik olyan vitákra, amelyek értéke nem haladja meg a 20 eurót (ilyen kérelmek automatikusan elutasításra kerülnek). Az AVRE szervezet a fogyasztótól a vitarendezési eljárás megindítása után legfeljebb 5 eurós áfával terhelt díjat.
Az alternatív vitarendezési űrlap elérhető az SOI honlapján.
11) TERMÉKEK MEGJELENÉSE ÉS KIVITELEZÉSE
A szállított áru vizuális megjelenése kissé eltérő lehet az e-kereskedelemben található termékek megjelenésétől. Ennek oka lehet a monitorok és kijelzők színbeállításainak eltérése, valamint a termékek fényképezésekor használt fényforrás színhőmérsékletének eltérése. A nagyobb méretű termékek (ágyak, matracok, rácsok) jobb ábrázolása érdekében a termékek bemutatására professzionális 3D látványterveket használnak, amelyek nem feltétlenül ábrázolják a termék apró részleteit, a fa mintázatát és hasonlókat.
A textiltermékek általában géppel varrottak, ezért előfordulhat enyhe mintaeltolódás. A minta tehát nem feltétlenül ugyanazon a helyen található, mint a fotón/vizualizációban.
A 360° FOTO címkével ellátott árukat profi fotós fotózza a mi fotóstúdiónkban. A megjelenésük megegyezik a szállított áru megjelenésével (a mintákról szóló előző bekezdésben leírt információk kivételével).
A megadott termékméretek tájékoztató jellegűek. A valós termékméretek eltérőek lehetnek +-4% -kal, a matracok esetében a magasság eltérő lehet +-2 cm-ig.
A bemutatott termékek és a valós termékek közötti fenti eltérések nem tekinthetők oknak a vásárlási szerződés eltéréseinek érvényesítésére.
12) SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
A személyes adatok védelme az érvényes jogszabályoknak megfelelően biztosított. Az adatvédelmi politika külön részben található, a Személyes adatvédelmi feltételekben, amelyek a kereskedelmi feltételek elválaszthatatlan részét képezik.
13) ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Az www.vulpi.sk internetes áruház tartalmi része (szövegek, fotók, grafikai elemek) a eladó szellemi tulajdonát képezi. A vevő rögzíthet bármilyen oldalt a nyilvánosan elérhető internetes áruház részéről saját szükségleteihez, elsősorban a vásárlási szerződés megkötése érdekében. A webáruház tartalmának további terjesztése, sokszorosítása, másolása vagy közzététele csak az eladó írásos engedélye alapján lehetséges (lásd a 618/2003. számú szerzői jogról szóló törvényt, annak későbbi módosításaival).
FELELŐS SZEMÉLY ÉS KAPCSOLAT
Ing. Juraj Kuboš, PhD., a Vulpi s.r.o. kapcsolattartója, +421 907 649 471, info@vulpi.sk
Az általános szerződési feltételek 2023. január 1-jétől érvényesek visszavonásig. Amennyiben változnak az általános szerződési feltételek, a vásárlás időpontjában érvényes feltételek érvényesek.
A Vulpi róka köszöni a figyelmes olvasást - VUF, VUF